En sensommeraftenstund

Dato Sted Medvirkende Pris

Sommerens svævende aftentoner der rækker hånden til efterårets tunge harmonier danner ramme for dette koncert med VOKALENSEMBLET SOMMERFUGL, Amulet Duo og dirigenten - vores organist - Marcel Gaul.

Tag med på en musikalsk rejse gennem det sommerlige Skandinavien og oplev kormusik som kredser om sommerens natur, efterårets melankoli og kærligheden i os, nedsænket i aftens skumring.

Under koncerten opføres der bl.a. nye arrangementer af aftens dirigent Marcel Gaul, mere ukendte kvindelige komponister såsom Johanne Fenger, Emma Hartmann eller Fanny Hensel og naturligvis er der plads til masser af fællessang.

Med på scenen er musikerne Lovisa Vikenadler (clarinet) og Martina Petrouová (accordeon).

● FRI ENTRÉ

● STED

Glostrup Kirke

Kirkepladsen 1

2600 Glostrup

Efter selve koncerten er der mulighed for at få et lille glas sammen med aftens musikere.